Hoe maak ik een ticket aan voor support?
Een ticket is de manier om in contact te komen met ons voor diepgaandere vragen en verzoeken, en hanteren wij als het voornaamste systeem voor support te leveren naast onze chat. Om een ticket aan te maken kan je inloggen binnen het klantenpanel op de volgende link:
https://www.webhoster.nl/client/login
1. En hierna te navigeren naar Mijn Tickets vanuit het Dashboard:
2. Selecteer hierna Ticket aanmaken onderin om een nieuwe ticket aan te maken, enige lopende tickets zie je direct op deze pagina terugkomen, en kan je ook op reageren.
3. Voer het onderwerp in van je vraag, je krijgt dan suggesties te zien vanuit onze kennisbank waar wellicht het antwoord op je vraag al instaat. Is dit niet het geval selecteer je op de optie HET ANTWOORD STAAT ER NIET TUSSEN.
4. Maak vervolgens de ticket aan, je kan hierin de betreffende dienst selecteren en verder de prioriteit instellen.
Met een Spoed ticket zitten bijkomende kosten aan verbonden, afhankelijk van het tijdstip op de dag en de dag zelf. Houdt hier dus rekening mee.
Je dient hier meer dan 20 tekens in te voeren, en maak ook vooral gebruik van de optie om een bijlage up te loaden. Zoals bijvoorbeeld Screenshots. dit kan je delen als afbeelding of in PDF formaat.
5. Het antwoord op de ticket proberen we uiteraard zo spoedig mogelijk te geven, en hebben wij een gemiddelde van 4 uur voor.
Je ontvangt dit antwoord zowel op de ticket zelf, als op het gekoppelde email adres van het klantenpanel. Je hoeft hier dus niet op te wachten, maar dit zie je gelijk terug op je mail.
Beantwoord de ticket vervolgens via het klantenpanel voor enige verdere follow up.